A fenti mondattal kukkantott be a főnököm a múlt héten az irodámba a munkahelyen. Bizony az ottani állapotok is felszámolásra kerültek és tervbe vettem, hogy kiterjesztem a szelektálást gyakorlatilag mindenhová :).
Néhány tipp a saját tapasztalatból:
1. Kukába került és nem fog hiányozni: emlékeztető cetlik (jó sok volt és bevallom hatástalan), befejezetlen terápiás rajzok jelentős része (sohasem akarják befejezni és legközelebb már más az érdekes), hegyezhetetlen ceruzák, kifogyott tollak, kibontott borítékok.
2. Dossziékba került: minden aktuális munkám és gyerekek anyagai, akikkel éppen foglalkozok, tesztek és tesztlapok
3. Email postafiók rendbetétele: óriási falat és még tart. Azt látom másoknál is, hogy halmozzuk a leveleket remélvén, hogy majd elolvassuk és utána persze nem. Több mint ezer levelet töröltem eddig…
4. Nyomtatás minimalizálása: mert ami nincs kinyomtatva, az nem foglal helyet és azt nem is kell tárolni.
+1 itthoni irodai tipp: átálltam online csekkekre és online befizetésekre, nincs több csekk, ami elkallódjon és felesleges stresszt okozzon ;).
A kiterjesztés további várható területei: minimalizmus a gyerekszobában (óriási falat, de nem érzem lehetetlennek, valószínűleg több posztot is meg fog érni), minimalizmus az autóban és úgy általában a közlekedésben, minimalizmus a konyhában, minimalista gardrób, minimalista edzésprogram, minimalizmus az online életben, minimalista pénzügyek… Jól hangzik, nem ?
Esszencia a végére: Szaggasd a papírt! Hadd szóljon! 🙂
Üdv, Tünde
Kommentek
Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be: